Monday 27 June 2011

İyi ki yapmamışım

Ne kadar doğru bir karar vermişim yeni başlangıçlar yapmamak konusunda.

Şimdi daha iyi anlıyorum, içine düştüğüm boşluğu dolduracak bir şey arayışına girmemekle en doğrusunu yapmışım.

Her yeni başlangıç yepyeni bir sorumluluk yüklüyor insanın omzuna. Hele ki bitişi pek yakınsa... Yeni başladıklarını yarım bırakmak kadar iç burkucu bir şey yok, bunu en iyi bilenlerdenim.

Tam umudumu kaybettiğim dönemlerde karşıma çıkmasına rağmen mantıklı davranmayı başarmışım ya, "amannn kaptırayım gitsin" dememişim ya, ne iyi etmişim.

Şimdi eminim o da benle aynı fikirdedir, "iyi ki" diyordur o da. Gideceğimden emin olmadığım, kafa karışıklıklarıyla ve yalnızlıkla baş etmeye çalıştığım o dönemde ruhsal boşluklarımı onunla doldurmaya çalışmadığım için iyi hissediyordur kendini. Çünkü tam tersini yapsaydım kötü hissedecekti biliyorum.

Ve artık kesinlikle eminim, ben en doğrusunu yaptım, hem kendim için, hem onun için...

No comments: