Thursday 23 June 2011

Kanka ayağı g.t ayağı

Ne kadar doğru bir tespit! Kimin zihninden çıktıysa aklına sağlık diyorum.

An gelir yakın arkadaşından hoşlanırsın, daha fazla içinde tutamaz durumu ona anlatırsın. O da sana karşı bir şeyler hissediyorsa ilişkiniz kankalıktan manitalığa evrilir, gittiği yere kadar mutlu mesut yaşarsınız, ama madalyonun bir de öteki yüzü var değil mi canlar?

Hah işte asıl kritik nokta bu! Sen duygularını açıkladıktan sonra bunun geri dönüşü yok artık, ya kendini her türlü cevaba hazırlamış olacaksın, kendi kendine gelin güvey olmayacaksın, başkalarının gazına gelip hayaller kurmayacaksın; ya da arkadaşlığı tümden bitirip kurtulacaksın, sen sağ ben selamet... Eğer bunun yükünü kaldıramayacaksan, "ama ben senin dostluğunu, muhabbetini de seviyorum, onu kaybetmek istemiyorum." demeyeceksin. O kadar laf salatası içinde gayriihtiyari ağzımdan çıkmış, aslında yok öyle bir şey diyosan o da senin problemin. Karşıdaki insanın da bu duruma en az senin kadar üzüldüğünü düşünemiyorsun değil mi? Aaaa ama olur mu, sen bunu söyleyince onun g.tü kalkmış oldu ya, sen de dizlerini dövüp mağduru oyna bakalım nereye kadar sürecek. Dünya senin etrafında dönüyor çünkü.

...

Hani genç kızların ayrıldıkları, hoşlanıp da duygularına karşılık alamadıkları erkeklere, "bak sensiz de mutluyum" mesajını vermek için abartı sevinç gösterileri vardır ya, o tavırları bir erkekte görmek daha gülünç oluyormuş meğer. Kızlar artık sizi suçlamıyorum, melankoliyi mübalağalı mutlulukla gizlemeye çalışmak sadece size özgü bir şey değilmiş aslında. Daha komik, daha rezil olanlarını gördüm ya, bundan sonra size gülersem o ağzıma s.çsınlar! O kadar da büyük konuşuyorum şimdi. Demek ki diyorum hiç kimse lisesi kız tribine girmeden, hakikati olgunca kabullenecek kadar geniş değil. Demek ki, aşk çok farklı bir durum ki insanları olduklarından daha gülünç duruma düşürüyor.

"Bunun adı aşk değil bi kere bak nasıl da unuttum seni, nasıl da mutluyum tra la la la!" mesajı verymeye çalışma arkadaşım, kankam! Görmezden gelerek yaşarım diyorsan benim için sıkıntı yok, halihazırda senin arkadaşlığına muhtaç da değilim.

Ama birlikte eğleniyorduk değil mi?

Fikir birliğine vardığımız konular ne kadar fazlaydı değil mi?

Birbirimizin muhabbetinden zevk alıyorduk, ve sen her kadının yanında bu kadar rahat konuşamıyordun değil mi?

Söyle bakalım bu arkadaşlığın içine ettin, şimdi mutlu musun kanka?

G.tün göğe erdi mi bari?


No comments: