Thursday 25 August 2011

Kitlesel MİM


Selam sevgili okur, (bunu yazmaya nasıl bayılıyorum anlatamam) en mimsever blogger crazywomanrosemary geçenlerde yepyeni bir mimle huzurlarımıza çıktı. Bu sefer mim çok daha kitlesel boyutta. Blogger "en"lerini seçiyormuş meğer. Baktım rosemary uğraşmış, didinmiş "N"lerini hazırlamış, ben de oturup bu kategorizasyona katkıda bulunayım dedim. Çorbada benim de tuzum bulunsun deel mi?  

Buyurun başlayalım;


En iyi tasarım mary daimon, sanırım blogun o karanlık, o gizemli görünümü bana çok çekici geliyor. 
En güncel : De te fabula narratur, güncellik diyince aklıma siyaset geliyor. Siyaset diyince de benimle aynı görüşleri paylaşan, takip etmekten çok keyif aldığım, yazarından çok şey öğrendiğim bu blog...
En kendini anlatan : uyumuycam'ın topladıkları, günlük yazar gibi birçok duyguyu içinde barındırıyor bu blog, neredeyse "arkası yarın" gibi sunuyor bize yazdıklarını bu blogun sevgili yazarı. 
En akıcı : bahar kokuları, okurken bir bakmışsın yazı akmış gitmiş, bitmiş. Tadı damakta kalmış :)
En güldüren : elbette açık ara masada boş bardaklar, eski ekşi sözlük yazarlarından bir eleman, tespitlerini yarılarak okuyorum. Ama güldürme konusunda t.u.b.a'nın karaladıkları'nı da es geçemem, vicdanım el vermez.
En aşık  : buna cevabım zaten kesinlikle, holywitch :), haa bir de OYUN ÇOCUĞU var, değil mi? Nasıl unuturum ;)
En Eleştiren : komünal işkembe, bireysel ve toplumsal yapıdaki eleştirilerine katılmadan edemedğim çok nadirdir inanın. 
En Bilgilendiren : L A F A N İ N O, gidiyor, geziyor, görüyor en nihayetinde bizi bilgilendirmek için canla başla çalışıyor bu crazywomanrosemary. Daha ne olsun!
En aranan bloger : valla hacım ben en çok görünen o ki yazıyorum'u arıyorum. Eskiden bol bol, severek yazardı, ama artık uğramaz oldu blog'a, öksüz bıraktı oraları.
Sonuç olarak sevgili okurlar, bunlar da benim "N" lerim. Kategorileştirmek pek tarzım değildir, yine de değişiklik oldu benim için. Bu değişiklğe mazhar olmak isediğini düşündüğüm bir kaç blogu da ben mimleyeyim izninizle (ay ilk defa mimliyorum, çok heyecanlıyım).

Haydi gençler iş başına!

7 comments:

Anonymous said...

aldım kabul ettim ama cevap vermeden biraz blog bakmam lazım, öyle baştan savma olmaz

springoss said...

canımm, çook teşekkür ederim!!!

Lacrymosa said...

@toprak: sen nasıl istersen elbette :)

@springoss: you're welcome baby :)

DOREMİ said...

Canımsın ! biliyor musun? adımı burada okuyunca şaştım kaldım..hi hiii;) sevindirik te oldum hani..teşekkürler..iyi tatiller şimdiden..:))

Lacrymosa said...

@crazywoman: şu an ne diyeceğimi bilmiyorum inan, mutlu olmana vesile olduğum için mutlu oldum :)

roncatto said...

masadaki boş bardaklar'ı beğenmene sevindim.

MİM ne demek? valla bilmediğimden soruyorum. bir tür blogger jargonu mu? made in mexico? müşteri iletişim merkezi? işaretlemek?

Lacrymosa said...

şimcik mim şu oluyor(muş): blog yazarı hazırladığı soruları önce kendi blogunda kendisi cevaplıyor, sonra da cevaplamasını istediği blog yazarlarını "mim"liyor, işaretliyor yani. mimlenenler de aynı soruları kendi bloglarında cevaplıyor, onlar da kendi istediklerini mimliy... öffffffffff! benim "mim"den anladığım bu hacı. belki de yanlış anlamışımdır ve bunca zamandır yanlış biliyorumdur emin değilim :)