Wednesday 29 September 2010

Küçük Sırlar’daki Burak Özçivit Faktörü

Gün geçmiyor ki yeni bir yakışıklı keşfetmeyelim… Gerçi Burak Özçivit yeni sayılmaz, ekranlarda 5-6 sendir arz ı endam ediyor, gözlerimizi şenlendiriyor sağolsun.

Keşfetmek konusuna açıklık getirecek olursam, zat ı alileri geçen sene Muğla menşeili bir taşra dizisinde oynarken yeterince çekici görünmüyordu gözümüze zira; malum dizide (Baba Ocağı olması lazım) “rolünün adamı” olamamıştı. Şimdilerde ise Küçük Sırlar’da rolü üzerine cuk oturmuş görünüyor. Hatta benim gözümde o kolpa diziyi izlenebilir kılan yegane varlık kendisi. Sinem Kobal’ın tıslayarak konuşmasına, mimiksiz yüzüne ve manasız bakışlarına sırf onun için tahammül ediyorum bile diyebilirim.

Tamam abarttım, İpek Karapınar (Arzu) ve Merve Boluğur’un (Ayşegül) oyunculukları da diğerleri arasından sıyrılıp dizinin izlenebilitesini yükseltmiyor değil hani.


Ne diyordum? Hah, Burak Özçivit!

Ama söyleyeceklerimi unuttum, sadece ismine yoğunlaştım şimdi, bir de kafamda dönüp duran, sinsice sırıtan cismine…

No comments: