Tuesday 22 February 2011

"Köy okulu"ndan objektifime yansıyanlar... (3)

Şimdi köy okuluyla hayvanların  ne alakası var diyeceksiniz biliyorum. Şayet bu hayvanlar sürekli okulun etrafında olmasalar ben de alaka kuramazdım. Okulun duvarlarını kemiren, bazen okulun içine giren keçileri kovalayışım dün gibi aklımda. Ne çok eğleniyormuşum meğer, zamanında bana külfet gibi görünen bu tuhaf işleri yaparken. 

Sözün kısası, az sonra köydeki hayvanları içeren bir kolaj izleyeceksiniz :)




Yeni doğmuş keçi yavrusu, daha göbek bağı bile duruyordu kanlı kanlı...






Bu da yeni doğan siyah keçinin ikizi. Siyah ve beyazın eşsiz uyumunu yakalamış anne keçi, tebrik ediyorum, bunca yıllık BJKliyim ben bile yapamam bu kadarını. (oha!)





Her sabah okul binasının yakınında, derenin kenarında annesiyle otlayan sıpa. Yirim!!!





Yağmuru fırsat bilerek kendilerini göletlere atan ördekler...










Okulu kemire kemire bitirmeye ant içen keçilerimiz...





İnek, öküz ve her türlü büyükbaş, Doğu Anadolu'nun yegane geçim kaynağı.





Yeni doğmuş köpek yavrusu. Daha gözü bile açılmamış, o kadar küçük...




Şu yılanı ayağımın dibinde görmem ve bilmem kaç desibellik çığlığı basmam bir olmuştu. Neyse ki ölüymüş. Kanım çekildi yemin ederim. O günden sonra doğa keşfine çıkmaya tövbe ettim.





Ana- oğul ya da ana-kız (bence)

4 comments:

Holy Go-Nightly said...

ilk fotodaki keçiden çok finoya benziyo lacry :/

Lacrymosa said...

açıyı tutturamamışım zaar :)

Profösör said...

Keşke ben de buralarda olsaimişim. Görev yapmlak da cabası... Mutlaka doğal bir tebessümüm olurdu yüzümde...

Lacrymosa said...

ciddi problemler yaşamadıkça orada yaşamak aslında çok güzel gerçekten. farlı bir havası, suyu, atmosferi var :)