Sunday 15 May 2011

"Köy okulu"ndan objektifime yansıyanlar... (4)

Öyle sanıyorum ki bu, köy okulu ile ilgili yazdığım son yazı olacak. Tabi önümüzdeki yıl yine orada çalışmam gibi bir durum söz konusu olmazsa.

Buralar ilkbaharda gerçekten güzel oluyor. Hele köyler... Çalıştığım köy de pek güzeldi geçen yıl bu zamanlar. Harika manzaralar yakalamıştım, elimde fotoğraf makinemle derenin kenarında dolaşırken.

Bugün onlardan en sevdiklerimi yayınlıyorum ve kendimce oluşturduğum "köy okulu" serisine "THE END" diyorum sevgili canlar. 

Buyurun efenim, fakat buyurmadan önce rica ediyorum fotoğraflarda mantık sırası aramayınız:







 köyün yakınlarında, vaktiyle orada yaşayan Ermeniler'den kalma kilisenin kalıntıları da mevcut idi, sizler için fotoğrafladım.











gayet yurdum insanı mantığıyla tarih üzerinde kendi izini bırakmaya çalışmış eleman, ismini kazımış kiliseye eşşoğlusu. tıpkı İshak Paşa Sarayı'na yazı yazabilmek için 5 km öteden tebeşir getiren dingil gibi! bak sinirlendim yine durup dururken!

































































THE END 
FIN
DAS ENDE


No comments: