Monday 28 March 2011

MİM dediğin soldan sağa dört köşe

Sevgili blogdaşım, sözlükdaşım, facebookdaşım Holywitch uzun zaman önce beni blogunda mimlemiş idi. Fakat gel gör ki hem yoğunluktan, hem de unutkanlıktan cevaplayamamıştım sorularını. Kısmet bugüneymiş diyor ve soru-cevap kısmına geçiyorum.


1-Gün içerisinde eğer gerçekleşirse şok geçireceğin şey: birden bire boyum 10 cm kadar uzarsa şok geçiririm yeminle... hayır bana eyi, bana çoh eyi ama şimdi bi de gardrop yenilemesi, boyuma göre yeni pantolonlar alması var ki bunlar hep masraf...


2-Gördüğün zaman eğer almazsan uyuyamam dediğin şey : MANTI... aklıma gelince bile yemezsem uyuyamıyorum. İşte böyle bi sevda bendeki.


3-Uğruna diyetini bir kalemde bozduğun şey : Diyet yapmıyorum, çünkü zaten sıfır bedenim ben... Şayet yapsaydım uğruna diyeti bozacağım şeyi artık zaten biliyorsunuz, MANTI!!!


4-uğurun var mı? uğurun: Uğurum yok, uğur'a kılım, hiç sevmem, seveni de sevmem! (sözüm meclisten dışarı...)


5-kendine en yakıştırdığın renk : Black&White


6-en sevdiğin takın : Makas kolyem (o nasıl oluyo deme, anlatamam görmen lazım!)


7-takıntın : "sol" takıntılıyım. "sol"a yakın olan her şeyi (mubalağa yapıyorum) severim. solak değilim ama keşke olsaydım... bi de Beşiktaş var tabi, ama o ayrı...


8-ben bu şarkıyı duyunca şakırım : ayıptır söylemesi şakımadığım şarkı yoktur, hele söylemeye başliyim kimse tutamaz. ama galiba en çok "there's no need to argue"yu yürekten söylüyorum...


9-solunda ne var? ne yok ki? hatta bazen "umut" bile yok.






Mantı


5 comments:

roncatto said...

o değil de. paintle sen mi çizdin onu?

Lacrymosa said...

nerde bende o yetenek? hadi diyelim yetenek var, nerde bende o renkli kişilik? peyyyyy!

roncatto said...

ha iyi o zaman.

http://masadabosbardaklar.blogspot.com/2011/01/sirinler-milli-mucadele-oyle-yaplmaz.html

oku bu elemanı bak seversin.

Lacrymosa said...

hakkaten sevdim lan, nerden bildin?

roncatto said...

neyi nerden bildim? çok oldu burayı bulalı. bilmiyom nerden buldum ama eleman şahane.